Dermacol Aroma Ritual Black Cherry

By Zuzulienka - 8.12.13

Kedysi dávno, ešte v začiatkoch tohto blogu som vám písala o Dermacol Aroma Ritual sprchovom géle s vôňou pomaranča a belgickej čokolády. Odvtedy však prešiel už dlhý čas a Dermacol túto svoju špeciálnu radu rozšíril o nové vône (alebo príchute, keďže sú ako na zjedenie). Vtedy boli v ponuke len tri a myslím, že teraz ich je až šesť. Jednou z nich je aj čierna čerešňa alebo Black Cherry.


Dermacol Aroma Ritual – ako už z názvu vyplýva – sú sprchové gély a telové mlieka, ktoré povzbudia telo aj myseľ, navodia príjemnú atmosféru a hlavne vás krásne vyvoňajú. Tá vôňa je totiž niečo naozaj úžasné. Nikdy a nikde som sa nestretla so sprchovými gélmi, ktoré by voňali tak, že by ste ich najradšej zjedli.
Divoká čerešňa je jednou z tých vôní. Pripomína mi cherry bonbóny - proste niečo, čo sa dá zjesť.

Sladká a zároveň exotická a vášnivá – tak presne tak by som popísala túto vôňu.
Najskôr sa s ňou osprchujete. Sprchovanie s Aroma Ritual Black cherry je naozaj rituálom. Rituálom, s ktorým nebudete chcieť skončiť. Sprchový gél je jemnej gélovej konzistencie.


A pretože rituál by mal pokračovať, nakrémujete sa s telovým mliekom rovnakej vône. Telové mliečko je jemnej ružovkastej farby a ľahko roztierajúce sa. je redšej konzistencie.


Táto dvojica je proste na zjedenie. Svieža vôňa čerešní by mala mať povzbudzujúce účinky na telo i dušu, dodať energiu a priniesť dobrú náladu. Tak presne tak popisuje výrobca tento produkt.
Produkty sú navyše dermatoloogicky testované a vhodné pre všetky typy pokožky.

Ktorá vôňa z rady Aroma Ritual vám najkrajšie vonia?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

19 komentárov

  1. super recenzia :3

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezká recenze :-) Mně voní asi úplně všechny :-D Zatím jsem neměla ještě jasmín a zázvor, ale ostatní jo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zatiaľ som skúšala len jazmín, melón a hrozno/limetka. Najviac mi voňalo práve posledné spomínané. Ale určite plánujem vyskúšať aj ostatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hrozno limetka môže byť tiež super. Mne ale najviac aj tak vonia pomaranč a belgická čokoláda...

      Odstrániť
  4. Jééj, milujem čerešne, takže pri najbližšej návšteve drogérie, si určite tieto dva produkty pridám do košíka :-))

    liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak myslím, že sa ti budu páčiť, tá vona je totiž super...

      Odstrániť
  5. Mám sprchový gel hrozno/limetka a pomaranč/čokoláda a voňajú úžasne. Tú čerešňu už dosť dlho ovoniavam v drogérii, ale zatiaľ som ju nekúpila. O tých telových mliekach som ale čítala, že slabo hydratujú, aký je Tvoj pocit?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak s tou hydratáciou som si všimla, že je také redšie a na suchšiu pokožku určite nehydratuje tak ako krémovejšie mlieko... ale na občasné spestrenie to nevidím ako zlú volbu.

      Odstrániť
  6. Vypadají úžasně! Asi podaruji sestru na Vánoce. :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som mala pistáciu a voňala božsky :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tenhle sprcháč mám a ta vůně je božská :-) Mám chuť ho vždy sníst :D :) Jediná nevýhoda je, že se v něm nějak drží voda. Takže to víčko je takový nešikovný. Beru si ho sebou někdy na cvičení, a mám pak od něho zlité věci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. • Já višnové nebo třešňové věci moc nemusím, ale měla jsem tělový sprej od Avonu a ten teda voněl krásně !
    • Od Dermacolu jsem sprchový gel ještě nezkoušela, ale několikrát jsem s na něj už dívala a chtěla jsem si ho pořídit.. Tak snad někdy.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Noo tak višňové, to musí být super.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. och, ma to v nazve aroma a este k tomu aj ritual <3 uplne ma to zlakalo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!